Praktiktankar!

 Dagen blir lång när man inte får sova ordentligt på natten och man är uppe o springer vid sex...
 Snart dags för middag innan vi allihopa far på gudstjänst i pingstkyrkan. Gospelkör och dans... Ska bli trevligt. Då får ja träffa nå fler från släkten också. Skoj skoj! :D

 I morgon e första dagen på praktiken. Vi promenerade dit o farmor o farfar drog upp genväg efter genväg. Ja skippar alltihop o cyklar. Kan ju ändå inte gå utan att halka. Och jag vill kunna cykla hem på lunchen och äta här... 
 Vi kollade öppetider eftersom ja glömt o fråga när ja börjar, vilken tid alltså haha. MEn det öppnar nio så då ska ja väl vara där. :) Spännande. Jag gillar inte alls att praktisera men har inte tänkt på det så mycket utan bara på resan o vistelsen. men nu. När vi stod där utanför kände jag. näe.. ja ids int. Ja vill vara ledig XP haha. Handelsträdgårdens otrooooligt fula byggnad tog inte fram sugen inom mig heller. Men det blir säkert bra. Säkert.
 Bara ja får jobba med snitt så. Vill inte hålla på o plantera inte. Åh nej!

 Klockan e halv fem. Kanske ska man börja göra sig i ordning ordentligt. :) Får en längtan inom mig att se fin ut när ja åkt tåg o sett sluskig ut hela resan. haha skönt att få av sig de kläder man burit i mer än ett dygn...

KRam :D



Saknar redan min Tamar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0