skolan.,..

 Klockan är kvart över fyra.. slutade för en kvart sen men är fortfarande kvar.
 Nej. Tänker inte jobba övertid idag. Ska inte pyssla med yrkesbeviset. Men har en uppsats att göra till i morgon som kommit efter ordentligt efter snön på skolan och yrkesbeviset. Så nu ska ja ta hem det o skriva ikväll. Skriver bäst på kvällen av någon anledning.

 Känns som det var nå mer ja hade at göra. Men det har ja i så fall glömt. Juste.. praktikrapporten jag hittade på datorn. Som skulle lämnas in efter jul. Fast äsch. Är den inte inlämnad än kan ja lämna in den lite senare. Måste ta en sak i taget. Ska höra med läraren också om jag verkligen inte lämnat in den. Går hur som helst inte att öppna upp det här på datorn. Det ja srkivit tidigare. KUUUUUL!

  Ska traska hem nu. Göra nån god middag och sen skriva skriva skriva.... suck och blä. Måste städa också.Får inte vara snäll mot mig själv. Men nu har gjort för mycket annat. Rummet är inte dammsuget på veckor. Disken hopar sig och mitt skrivbord syns inte.
 Blir ingen kul dag idag. Men vem har sagt att nåt är kul?

 Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0