Teater

 FYyyy vad de e kul med teater. Varför gör man inte det oftare. Brist på möjligheter skulle ja vilja säga. Vilka ska ja spela teater med o vid vilka tillfällen! ;P
 Idag spelade vi upp teater på svenskan. Vilket var en uppgift där. Det var allt från Hollywood- tre små grisarna (kändisarna) Sitter fortfarande o fnissar för mig själv åt Jossans fingerklappande över prenumerationen på min häst XP
 Vi spelade Alice i udnerlandet. Jag var drottning. Var riktigt kul. Älskar att spela överdrivna och arga roller ;) Har alltid levt in ordentligt men kunde dagen till ära inte hålla mig helt till nathalies tolkning av kungen XP
 Men de tog snabbt slut. Det var drama om dumma tjejer och rödluvan ;) Vilket ockcå var lustigt. Mycket skratt var det idag! :D

 Kom hem helt slut som vanligt. Får panik på att ja e så trött. Fick kämpa mig upp i morse. Nå våldsamt. Men gick nog upp fem över sju och konstaterade att ja int hade nå bröd hemma. Då kunde ja ju lika gärna tagit sovmorgon. Men när ja ändå var uppe gjorde ja lite polentagröt och avnjöt det i sängen ;)
 
 Nu måste ja diska. Luktar inte bra här.. kan vara Tamars toalett också. :S
kram :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0