The love you saved.

 Sitter och diggar Jackson five för fulla muggar. Tv4as fel! Visar en dokumentär om J5. Som ja inte orkar se. För den var överdriven. O Michael är inte med...
 Men det hindrar inte mig från att trycka upp youtube och sjunga..."Stop the love you save may be your own. Darlign take it slow. or some day you'll be all alone!"
 Sååå härligt. Och när ja tittade på videon till Can you feel it. blev ja sugen på att göra ett blomsterarrangemang. En myscket lustig känsla haha XP Ofta liksom. Blommor! Men ja troro de beror på att ja e trött på trädet nu. Tänkte på det i skolan. Åååh vad ja saknar att få skapa fritt efter nån inspirationskälla. Inte de här trädet ja har planerat o övat på i ett halvår snart!
 Men men.. PÅ Tisdag e de sista gången jag ser det. Och på Onsdag får jag se im det var mödan värt.
 Sen e de praktik i Lycksele. Skoj skoj.. (förhoppningsvis... ska i alla fall bli kul att få träffa Flicksnärtorna Cicci och Amelia ;) o självklart resten av stora tjocka släkten :D )
 Efter den månaden i norr antar jag att det e dags att öva inför yrkes-sm.. Uj det blir spännande. Verkar som ja e ensam från klassen. Lite trist. Vill veta NU vad temat är o vad ja ska göra. När ja kommer från praktiken v 16 är det ju bara 4 veckor KNAPPT att öva på! Nån gång under v 20 är det... Så blir säkert hårda tag då med. (Aldrig får man vila XD )
 Men ja ser fram emot det. Tänkte i veckan. Kommer jag i den övre placeringshalvan av alla skulle jag vara otroligt stolt över mig själv XP Vaet inte hur många florister det är som tävlar. Man får itne vara äldre än 21 tror jag! Så det är väl mest gymnasieelever och yngre nyutbildade! Uj uj.. Nej nu blev ja taggad o nervös Måste kolla på binderier på datorn ett tag XP

kram

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Men hallåååå. En hel månad i Lycksele. Kunde du inte valt Sigtuna i stället :( Hade varit jättekul. Jag ego???? Nej, vad får dig att tro det?



Vad spännande. Det pirrar till i min mage med när du pratar om SM. Häftigt. Och vet du..... Det kommer att gå jättebra!!!



Äntligen dags för uppkörning.... Ber för att det ska funka direkt!!



Kramisar på dig och dränk dig inte i den farliga sjön nu :-)

2010-03-12 @ 08:22:06
URL: http://tryggimigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0