Trött.. Eller inte...


 Gårdagen var.. en uppsats. JA skrev o
skrev o skrev.. Jag dygnade.. NÄÄÄÄSTAN.

 När klockan var runt fyra gick ja till sängs. Inte för att sova men för att se på tv. O kanske slockna till lite snabbt. Ja brukar inte sova länge framför tvn. Somnade nog inte förrän halv sex!

  KLockan ringde. Jag tänkte. äääsch ja behöver inte gå upp så tidigt. Ja försov mig. KLockan var halv åtta. Inte en chans att ja orkade kämpa mig till rörlig bild. ja skolkar från det.

 Jag somnade om. KLockan blev halv nio. HEY.. börjar inte nästa lektion halv tio?
 Åååh.. jag gick upp och skickade ett sms till min lärare. JAg är slut. Jag orkar inte. Mycket sant.
 Gick och la mig igen. Och vaknade inte förrän ett! ILLA!

 Har ätit brunch och ska snart klä på mig och diska. Ska om typ 2 timmar bege mig hemåt. Med tåg. Var länge sen. har åkt buss de sista!


Kram


PS: Korvakaka var inte lika gott som ja mindes det XP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0