Trött på praktiken..

 Mina fötter värker, jag är astrött och mina händer är såriga o söndertorkade.. Sånt e livet på en praktikplats.
 Nu sitter jag här o ser på simpsons. BRedvid mig håller Amelia på o somna XP

 I går var i alla fall en trevlig dag. Kanske inte praktiken. Men åt mat hos Edmans o sedan mötte Cicci upp mig o Amelia hos farmor o farfar. (deras lägenhet alltså) Vi drack te o såg på filmer vi gjort. Mycket skratt. :D Ska bli kul att få spendera en månad här o umgås med de fantastiska brudarna :D

 Praktiken idag var de segaste ja varit med om. Ska inte klaga allt för mycket. Fick göra begravningbinderi. Eller bara buketterna, som ja fick göra i oasis för att öva på det om ja ville YES! Men ja fick inte göra de riktga bgravningsdekorationerna som skulle vara i oasis... så mycket litade inte hon på mig. Jag tror chefen skulle lita på mig. Det är han som ger mig de roliga uppgifterna. När han väl traskar föbi...
 Men slutet av dagen var pest o pina. Hon gjorde en solitär. EN SOLITÄR. Det är knappt kul att komma på. en blomma med lite gojs till,. Det kan till och med en fantasifull 10-åring göra. MEn hon visade o sen fick jag härma.
 Ja kunde gått med på det. Om det varit 3 stycken men ja fick göra tio. Jag var bara trött. De blev fulare o fulare.
 O efter det fick jag göra tulpanbuketter med ginst o blåbärsris igen. Kollade tiden. Det tar 2 minuter för mig nu att sätta ihop en sån bukett på tio tulpaner. Ska kanske försöka slå det på 1 minut i morgon... så de blir lite spänning :P

 Men bara en dag kvar. Sen en efterlängtad o behövd helg.
 Nu återstår bara tt dricka lite te o sova. Innan dagen tar sin start..

 kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0