Trött..

 Jag är trött. HELA TIDEN! Det händer något varenda kväll känns det som. Visst jag har valet att säga. Nej tack jag orkar inte.. eller helt enkelt bara stanna i sängen och sova... och tyvärr funkar jag på att skippa vissa saker. Känns trist.
 Ska bland annat med Izze och Piji och bada. Vi har pratat om det i flera dagar nu... eller dagar? Veckor! Men jag är trött. Just nu känns det bara som ett måste. Jag vill. Men jag är trött. Så jag funderar på att ställa in det. Men kommer jag ångra mig då? Föresten e de ju bara tisdag idag. Inte torsdag. :S I morgon kanske ja ska till familjen i skövde.. har jobbat över varje dag nu.. suck. Fredag. fredag ser tom ut. :)
 
 Är klar med trädet nu. Eller min lärare tycker jag ska öva en gång till med de riktiga blommorna. Som vi får på Torsdag.. eller hm. I morgon. Öva med dem innan ja snittar in dem i kylen. Jag vill helst undvika att använda dem massa. De blir så fula ju! :/
 Men om man gör det innan snitten så borde de klara det. Sen får ja ju vara fööööörsiktig..

 Var så trött idag. Tror jag tog pauser hela tiden från arbetet. Satt mest och pratade och stöttade andra vänner. HJälpte dem med deras arbete. Kanske också bra. Men jag hatar mitt träd. Antingen måste ja krypa runt på golvet och sätta i blommor och oasis eller så måste jag stå på tå eller balansera på stolar för att nå till kronan. (Dock har kronan sjunkt ner en bit till min nivå pga blommornas tyngd)
 Trädet har börjat säcka pga tyngden. Jag har tryckt i massa stöttande pinnar i bak. Den kommer inte ramla. Men de ser lite lustigt ut när kronan nickar (törstig?) Usch trädet ger mig gråa hår. Vill aaaldrig mer göra ett träd. I så fall direkt. Inte öva i flera veckor och hålla på.

 Är fortfarande trött. Gick upp halv åtta i morse. Kom för sent men tänkte att det inte skulle göra nåt. Jobba ju över. Nu e ja död. HAr ätit en del mellanmål och har ingen lust att göra middag. Kanske inte behöver det? Är så trött så jag inte känner hunger XP
 Vars e den där pojkvännen som snällt ska sätta igång med maten nu! ;P haha Medan jag och Tamar tar en tupplur i sänge :P

Kram! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0