trött...men trygg!

 Dagen blir så kort när man är i skolan till sju. Vanligtvis brukar ja gilla det. För ja tycker inte om att sitta hemma och ha tråkigt. Men allt blir så fel. Tamar får mat sen. Hon är hyperaktiv o uttråkad. Jag är ASHUNGRIG! JAg är väääldigt trött.. Just nu har ja huvudvärk o vill bara lägga mig framför tvn o somna in. Men det är kallt!
 Ska ta mig en kopp te och kolla på Bourne identity. (stavning) I morgon ska jag inte jobba över. Då ska jag boka in körlektioner. Gå hem tidigt och göra nåt typiskt mig! O på torsdag e de äntligen sovmorgon!

 Måste måla en tavla också! 2 gånger har motivet dykt upp i mitt huvud. Två gånger har ja försökt få ner den som en skiss på papper och blivit besviken! Och så känns det så jobbigt att måla den. Det tar emot nå våldsamt haha Men jag vill jag vill jag vill! TAvlan i huvudet är så fin och så... så bra!
 Här är en vers från nån sång som beskriver lite tavlans motiv! 

Trygg i min Jesu armar,
Trygg i hans herdefamn,
Gömd i hans rika kärlek
Finner min själ sin hamn

kram! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0