Tyst lördag

 Sitter ensam nu. Amelia jobbar och farmor o farfar lyser fortfarande med sin frånvaro. Och ingen annan har best'mt sig för att hälsa på mig nu haha..
 Var skönt att sova ut. Eller inte! Jag har inte varit trött tidigare. MEn jag drog mig till tio över elva. Sen orkade jag inte resa på mig. Men en telefon som ringer kan vara en bra orsak att gå upp o kolla vem som ringer.

 Har njutit av en högst onyttig o stor frukost hehe. Men man får väl festa till det en lördag som denna. Jag har har planerat dagen med de tre tråkiga D-na. Diska, dammsuga och duscha.
 Duscha för att jag helt enkelt måste, diska för att annars gör min kusin det hela tiden :/ och dammsuga för att farmor o farfar kommer i morgon o det får ju gärna se ut någorlunda som det gjorde när de stack XP haha

 "Stop the love you saved may be your own. Darling take it slowe or someday you'll be all alone..."

Spisar musik o skrattar åt gamla modellbilder! XP



Haha de var tider det. Men kul hade vi! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men jag måste ju göra nånting xP Du laade ju mat å bröd å allt möjligt så nog kunde jag gott diska :p

2010-03-28 @ 19:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0