halv elva..

Kväll... mörkt ute. Mörkt inne. Luktar mat.. Har inte diskat. Men ja vill inte förlora min nya duktighet med att diska oftare. Så antingen diskar ja nu innan klockan blir tolv eller så diskar jag i morgon. Röstar för det första men jag är så trött så det blir nog det andra. :S
 Har duschat och ätit god middag. Kom igång till slut. Gjrode lite böngryta med friterat bröd till haha. Kanske inte det nyttigaste brödet. Men för att festa till stekpannebröd e det ypperligt. Blir mer luftigt då. Och det är ju så fruuuuuktansvärt gott. Gjorde efterätt av den lilla deg som fanns kvar. Ett friterat och sockrigt bröd.. blir väl lite som en munk!
 Efter allt detta onyttiga har jag.. Inte gjort nåt. Förutom att duscha. Har suttit vid datorn och segat segat segat.
 Inte gjort nåt nyttigt eller framåtdrivande haha (finns de nå sånt ord)

 Tamar har haft otroligt tråkigt. Mitt fel.. Nyss sov hon lugnt men som väntat e hon igång nu. Med att hoppa efter spikhål på väggen och riva ner en och annan tavla.
 Men hon har varit söt. Hon har för vana att ligga vid mina ben. När ja ser på tv. Idag låg jag på¨mage med benen ihop. Tamar bet mig då i foten. Särade lite på benen så hon fick plats vid mina fötter. Men hon var inte nöjd. Hon började bända isär med sina kloklädda tassar och jag fick sära mer o mer tills hon fick plats. Hon hade min rumpa som huvudkudde och låt på rygg med tassarna upp i luften. Hon låg som i ett skrustäd haha.. Gullig e hon <3

  god natt! :* kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0