Fredag=BRA

 Salut!
 Så var fredagen förbi. Var hemma idag. me like! :D Har sovit ut, pysslat i trädgården, rensat körsbär, suttit vid datorn och roat mig i studion med att sjunga o spela ;)
 PÅ kvällen var det kyrkan som gällde. Gudstjänst och fika och sen trams med ungdomarna. Mycket roligt. :D 
Så bara det gör ju dagen till en underbar dag!!! :D
 Pappa visade en video som någon gjort med foton till låten "people get ready!" bra låt. Handlar om att Jesus kommer snart och att vi måste vara beredda. Vilket ju år mycket sant!
 
 I morgon ska ja följa med Pia o hjälpa henne på handelsträdgården. Ska bli trevligt. Vet inte vad det är för handelsträdgård haha. Men ska bli kul att träffa Pia. Var år o dar sen :D
 Sedan e de ju bonnarunda men ja känner just nu att lusten inte alls finns. Ja är trött o orkar inte spoila bort en helg till. Det var trevligt. Men sedan måste ja ju sitta hela söndagen hemma. Plus att en viss person fyller år i morgon ;)
 Vi får se hur det blir. :D

 Nu är det sängen som gäller. ovanligt tidiga kvällar för mig men de finns allvarligt talat inte mycket att göra. Mindre än ja önskar haha :P Vill ränna runt lite. Men de e mörkt ute. (stör mig lite när ja såg på Ciccis bild på hennes blogg http://annaceciliazemren.blogg.se  där de var ute mitt i natten o det var ljust. haha om ja inte missförstod tiden. kanske var på dan? :P vill upp till ljuset nu!!!)

 Bara nån vecka kvar till studenten två veckor kvar till hemflytten :D nån som vill hjälpa o packa o städa? haha ;)
god natt kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0