3 månader!

Idag gjorde jag en handbromssladd. Faktiskt. Nybörjare på hög nivå och inte riktigt med modet där. Men jag och ORhan körde runt i Älgarås och slddade in på kyrkogården haha XP Kände mig dum. Men haha XP Det är i alla fall gjort.

 Idag har jag shoppat. Mat åt mina kära föräldrar. Tydligen gjorde jag nästan mest bara fel. Så de får bli sista gången.
 Orhan som också behövde handla var också med och vi passade på att fira våra tre månader med att gå ut och äta. Blev på indisk restaurang.
 Smarrigt värre. Jag åt nåt hyperkryddad kycklinggryta medan Orhan åt med bara curry. Vekling!!! Efter min gryta smakade inte ORhans något alls. Kanelen och curryn brände i min hals! hahaha

I morgon bär det av till arbetsförmedlingen. Vid ett så lite sovmorgon. Ääääntligen.
 För att få lite mera pepp av ungdomens bästa vän! 

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0