Doktor Orhan!

"3 klyftor apelsin!"
"Nej jag är mätt!"
"DU måste!"
"Nej. Älskar du mig inte!"
"Jag älskar dig. Därför tvingar jag dig att äta nu. Du behöver vitaminer!"

 Orhan är hård. Men jag åt mina apelsinklyftor och var nöjd. Troligen har jag fått körtelfeber. I två dagar har jag mått lite dåligt och haft ont i huvudet och nacken. Och andra delar av kroppen.
 Men idag var det asilla.
 Var hos Orhan och orkade knappt röra huvudet. Förstod inte vad det var. Fick plötsligt mens. Det formeligen forsade. (haha) Och det var droppen för min kropp. Höll på att svimma och mådde illa som bara den. Orhan hjäpte mig först till fönstret för att få syre och sen till toan för att ja skulle kunna duscha.
 Låg.. och låg.

 Han lagade middag åt mig och tvingade mig att äta. Jag kände på halsen efter middagen och upptäckte en knöl på ena sidan.
"Vad är detta orhan!"
"Vad?" Orhan kände efter och plötsligt utbrast han. "Oh nej.. åååh!" Med djupt medlidande. Han gav mig en kram och jag tänkte. Nu har jag fått cancer och kommer dö om en månad.
Vi kom fram till att det var körtelfeber. Han hade också haft det och visste hur jobbigt det var. Därför utbrast han så.

 Orhan e som min doktor. Tvingar i mig apelsiner hela tiden. Och i förrgår tvingade han mig att äta svamp. (Champinjoner) Har problem med svamp som smakar svamp. Efter att ja spydde upp en i sommras. ;)
 Han tvingade i mig två stycken. En mardröm! Uuuuääää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0