Drömmar om resor.

 Vaknade ut en jobbig resdröm. (som vanligt. Drömmer ofta jobbiga drömmar om resor. Måste vara min skräck på nåt sätt. Att nåt ska gå snätt när ja reser)
 Var med mamma utanför Kiruna. Vi skulle till min moster som plocka stenar någon stans där uppe haha. För att komma dit var vi tvugna att ta tåget från Kiruna till Stockholm och byta till ett annat tåg och åka upp igen.
 Galen resa. Måste ju ta runt 2 dygn!?!?!

 Jag reste med mamma och hon lyssnade och hörde aldrig på mig. (ganska vanligt. Men detta var galet ovanligt mycket!!!)

"Vi är i Kiruna nu ska vi gå av här?"
...
"Hallå ska vi gå av här."
...
"Asså vi är i KIruna. Var det inte här vi skulle av!?"
...
"MAMMA! Svara då! Var det inte Kiruna!"
...
"Vi är snart på stationen borde vi inte göra oss klara för att gå av?"
...
"Men det var väl Kiruna!"
...
"MAMMA SVARA DÅ!"
"Va? Nej vi ska inte av här!"

 Slutade med att jag struntade i att prata med mamma. Och problemen fortsatte... Jag fick klara allt själv.
Suck.

Tog lång sovmorgon idag i alla fall. Till tolv! ;)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0