En ensam dag....

 Idag gick verkligen Orhan ifrån mig för att fixa ett och annat hos varenda människa.
 Jag hade kul ett tag. Spelade piano och sjöng för fulla muggar. Spelade lite spel på datorn. Diskade som en gullig flickvän och började baka bröd.
 Det var roligt tills jag upptäckte att han fått massa bröd av mor sin. Jag skämdes lite men tänkte sen äsch och fortsatte.
 Jag gjorde middag. Tände ljust och väntade på min prins..,
 Och väntade. Fick sms att han skulle komma om en halvtimme. Jag skyndade på med det sista och väntade. Ingen man i sikte.
 Läste lite. Åt ett bröd. Spelade kort och tillslut kom han efter 2 timmar. Kall och anfådd! :) 
 
 Dagen gick. Men långsamt! ;P

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0