Feta kakor!

 Vet inte riktigt vad vi fick gjort på arbetsförmedlingen. Fick skriva ner vad vi gjort för sökningar på arbete under veckan.
 Sedan diskuterade vi skitjobb och fick som uppgift att hitta bra saker med skitjobben. Jag sa att jobba med barn. Alla skrattade.
 En fördel med det jobbet jag kom fram till var "många kramar".
 En sak som är trevlig med dessa träffar e väl i alla fall att Isse går där också! :P Så får träffa henne lite spontant och oftare.

 Väl hemma åkte jag direkt till Orhan. Åt lite middag och visade honom hur man gjorde hallongrottor. Eller ja bara hittade på något. Tog till exempel för mycket fett. Men det sa jag inte till han. För han sa flera gånger att det var för mycket fett.
 Kan ju inte erkänna att någon som aldrig gjort kakor förr har rätt!!!! haha

 Han dock inte smaka på dem. (eller den. De flöt liksom ihop till en stor) För fick åka hem med bussen efter bara nån timme.

 


De såg i alla fall inte ut som kakorna jag Cicci och Amelia gjorde sommaren -09 XD hehe

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0