Harry Potter

Idag var det Harry Potter som gällde. Mycket bra film. :) Fast har man läst boken blir man väl besviken. Eftersom de delat upp filmen i två delar trodde jag det skulle vara detaljrikt. Halva boken per film typ. Men icke. De visade mer än halva boken tror jag. Snabbt. Kanslokallt. Haha. Antar att de lagt ner krutet på själva kriget i nästa del.
Jag stannade med Orhan såklart. Vi flummade runt. Somnade (ORhan somnade!!! JAg somnar aldrig innan tolv tss tss) framför en film tills jag var tvungen att åka hem. Men det slutade inte där. Jag kidnappade med mig min kära Orhan. Skickade sms till mina päron. Men självklart var deras telefoner avstängda. Så de vet inget. (Om de inte var så pass vakna att de hörde lite för många fotsteg in i huset)
Haha.
Jag ska bädda för han i rummet bredvid. Blir spännande och se hur päronen reagerar. Förhoppningsvis läser de smsen innan de bökar runt i huset. Och skiter i byxan av att det ligger en man i ett rum. En mycket snygg man till råga på allt! ;)
Klockan är halv tre nu. Far se hur lange vi stannar uppe. Ja e nastan lite filmsugen. ;) Han tog med sin dator. Sa da kan man ju se film utan att stora paronen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0