Jobb...


 Ännu en trevlig dag.

 Hade ett samtal med mor om framtiden, om praktik, om jobb. Jag måste hitta ett jobb. Funderar skarpt på att läsa nåt. Men då får det vara nog med drömmar. Ska ja utbilda mig ska det vara till nåt jag med säkerhet får jobb inom. Jag har min dröm.

 Jag vill bli blomsterkonstnär!!!
 Men drömmar är till för att bara drömmas...

 Får väl satsa på snickare, takläggare eller kirurg.
 Mamma föreslog flygledare. (eller vad de het. En sån som sitt i i tornet och ryter order.)

 
Får söka på kurser. Får i så fall vara distans. Vill inte krångla med boende och pengar. (Även om jag vill flytta hemifrån) Sen vill jag inte ifrån min käre Orhan.
 ARGH var är det där nya företaget som ska startas här i trakten. Som behöver en nytänkande, kreativ, skapande snabb florist. Som har tävlat och gjort yrkesbevis. Som har ett stort intresse för blommor och som tänker modernt. 
 SOM BEHÖVER MIG!

 
Idag har jag varit hela dagen hos Orhan. Eller till sju. Åkte dit och stekte pannkakor till han till frukost och gjorde paj till han till middag. Vilken flickvän. Hahah XP 

 ...Nästa gång får han bjuda mig på allt!!!


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0