Rödfärgad!

 Idag fick jag äntligen håret färgat. Har varit kris ett tag nu. Mycket urväxt.
Ser fram emot sommarn. Då ska jag låta solen bleka mitt hår. Jag lär väl sligna det blont också och låta färgen helt enkelt försvinna. Gå tillbaka till mitt enkla kanske lite trista blonda jag.
 Men bara mitt hår blir långt igen så är jag glad. Spela roll vilken färg då.

 Jag lär säkert bli röd i framtiden igen... ;)

 Orhan gjorde ett bra jobb. Även om ja var lite smånervös. Han med. Och stressad när jag sa att man helst inte skulle färga så långsamt. (Har fått för mig att färgen börjar verka och resultat blir sämre då)
 Nu ska jag bara klippa det lite också så är det fit for fight en månad till. Om det blir jag eller Orhan som klipper får vi se. ;)



Kletade in lite färg i Orhans hår också. haha.. Syns inget rött nu efteråt. Men jag hade kul med hans hår när färgen var i! ;)



Känner knappt igen Orhan när han har en sån här frisyr. Min man e ju anti-volym-i-håret!!! XD

Avslutar dagen med ännu en pussbild! XD För såna e vi... hahaha Nu e jag vansinnigt trött. Ska sätta på en film och sova. Märkligt. Gick upp tolv i morse. Klockan är bara elva. Min dygnsrytm har blivit redigt stört. Här gäller det att ändra tillbaka till att gå upp halv tio varje dag igen!!!
 I morgon e de gudstjänst också! :) Så måste upp i "ottan".

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0