Romantik!



"I love you!"
"Sorry!"
"What?"
"I farted!"
"Very romantic. If I had a blog. I would write about it there..."

 Så gick konversationen idag mellan Orhan och hans romantiska flickvän. Och även om han inte har en blogg så har jag! XD

 Fick spontant låna bilen idag då jag skulle skjutsa in en vän till Älgarås. :) Lycka!
 Orhan var inte hemma så jag lagade mat och diskade lite åt han. Vilken flickvän vilken flickvän. 
 
Gjorde en friterad mix av det jag hittade. Potatis, spaghetti, ris, nåt rökt kött, en fläskkotlett, en liten korv, nån sorts hemmagjord inlagd paprika, lök.
 Självklart kryddades allt med vegeta.
 Tror jag måste köpa kryddor åt han. Så jag känner mig lite hemma när jag lagar mat där. Vegeta...

 
Han kom hem. Hungrig, förvånad över att jag spontant kommit och glad att jag gjort middag! XD

Mycket trevlig dag. Och jag sitter här i chocktillstånd då hela familjen var uppe när jag kom hem. Klockan var halv ett. Haver mor och far blivit 37 igen?!
kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för den, min lilla pruttis!

2010-11-07 @ 15:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0