Sjuk och slapp!

 Aaah.
 Håller på o bli sjuk igen. Undrar vad jag har för problem. Haha. Orhan föreslog för lite motion=dåligt försvar. (lät smart) Mamma föreslog allergi (i ett trött filmtittartillstånd)
 Jag gissar på. Otur!

 Har snart haft alla olika förkylningar. Först vanlig snuva. Övergick till feber och halsfluss. Nu har jag nåt retligt i halsen. Lite rethosta kanske. Hela menyn. Uuunderbart! :)

 Idag har jag inte gjort mycket vettigt. Sett film. Duschat (haha) promenerat med Tamar. Pratat med Orhan i telefon. Dagen har varit rätt slapp ja. Kan inte minnas att jag gjort nåt.
 Men på nåt sätt har den gått.

 Känner skarpt för att måla en tavla. Hmmm....

kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0