West side story...

Idag roade jag mig i bilen utanför Maxihuset eller som det nu heter. Elins esplanad. Kha!
 
Skjutsade vänner till skövde och i väntan på dem satt jag där. Köpte lite nötter. Pratade lite i telefon, läste, åt nötter och bad Gud att få tiden att gå!
 Det var i alla fall kul att få köra lite bil. Tankade till och med. (vet inte om mor och far vet det. Men de får väl bli en hemlig present tills de läser det här haha)


 Dagen avslutades hos Orhan. vi åt pasta. (Helt perfekt att ja som e pastatokig har fått en pastatokig pojkvän)
 Vi gjorde chokladpudding och såg på prinsessan och grodan På ryska till mig. Då jag sagt jag velat se den.
 Min gulliga pojkvän. (hittade denna förträffligt gulliga bild på han också!) Med braigt minne haha 
 Orhan hade gjort den fenomenala blundern att ta hem filmen på fel språk.
 Men det var inte så farligt svårt att förstå! Man e väl smart... XD




  Sitter nu och äter frukt. Ska fortsätta titta på filmen west sida story. Som jag började med igår. Värdelös film. Ett gäng tuffa killar börjar knäppa fingrarna och gå i takt medan alla andra snubbar drar sig undan. För att de knäpper så coolt? Nej för att de är farliga!!!
 Ett gäng tuffa killar som inte kan gå tio meter utan att göra några piruetter. Ett gäng tuffa killar som fightas med andra tuffa killar på ett väldigt estetiskt sätt! Det är nåt extra det! Extra störigt!!!
 Men den duger att somna till!

kram
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0