Utflykt!

 Idag bar hela glada familjen ut på utflykt till Öglunda (tror jag det hette) Jag, Orhan, mamma, pappa och Tamar.
 Det var ett natturreservat med vattenfall, märkliga stenformationer, skog och utsikter över skaraslätten.
 Solen sken, det var frisk luft. Mycket härligt.
 Mycket bilder. Och fler finns att se på http://igwt.bilddagboken.se



 Först bar det upp för världens längsta och brantaste uppförsbacke. Jag trodde jag skulle dö. Alla var såna friksusar och kutade upp.
 Jag gick sist. Med Tamar i famnen eller småpromenerande/rusandes vid min sida. I slutet var jag helt död. Ropade ut.
"I'm dying!" alla bara skrattade. Sådan kärlek får man för att man sitter hemma och förlorar sin kondis. Min älskade Orhan puttade i alla fall på.



Offerkälla. Mycket läcker. Gillade stenväggen skarpt. Den såg så... Fake ut! XD Tamar gillade den också och ville stanna där.


Kolla!!! Hur ser det ut liksom. Tycker det är en mycket läcker stenvägg!


Lika som bär?
Hostande mamma och. ehm... snygga Orhan! XD
Det är två bilder tagna på olika ställen. Men de passade som ihop?


Utsikt...





Nu är jag fantastiskt trött. Var i Älgarås i kyrkan och hos Orhan till elva. Väl hemma drack jag en kopp choklad och somnade. Men vaknade för att jag var tvungen att skriva klart blogginlägget. Ska lägga mig nu igen... uj uj.. Jag måste börja motionera!!! XD
kram


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Åh vad jag saknar er när jag ser det här!

2010-11-06 @ 02:15:57
URL: http://ulrikasundqvist.blogg.se/
Postat av: amelia

Så mysigt så mysigt!

2010-11-06 @ 19:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0