2 månader!

 Pga sjukdom missade vi att ordentligt fira våra två månader tillsammans. Jag och Orhan. Storslaget. Det börjar ta sig. Snart firar vi nästan ett år! XD
 
Så dagen efter åkte jag till Orhan och blev bjuden på middag! Som vi avslutade med film :) Som vanligt. Vi ser mängder med filmer. Men det är mysigt det!!!



 
Orhan hade gjort pasta bolognese och kött ris och sås!! Maffig middag.Plus cola. Dricker hemskt mycket cola nu för tiden. Mitt beroende kan ju börja ta sig igen. Illa illa...
 Han hade köpt blommor till mig också. Nästan gripande. Men det känns som första gången någon köper en riktig bukett till mig. visst fick jag lite hemplockade buketter vid studenten och jag har fått någon ros av någon anledning på skolan ibland. Men aldrig en bukett av någon som bara vill ge, bara för att personen tycker om mig! :) KAnske ja fått någon bukett av mor på födelsedagen. Men knappt det. Ingen vågar väl köpa blommor till en florist. Orhan erkände det var lite läskigt hehe. En riktig bukett! :D

kram


Självklart en sån där pussbild. Men det är rent omöjligt o ta en tillsammans bild utan att munnarna åker ihop! XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0