27 timmar med Orhan!

 Innan klockan fyra lämnade jag Slätte för att hämta upp Orhan i Älgarås. Vi skulle ut på våran date vi fått av min kära mor o far som tack för hjälpen med veden.
 Vi promenerade runt i det höstkalla Skövde och hamnade på Thai Pak. God mat. Halvtom restaurang. Mys! :)
 Lösgodis köptes i mängder och vi hamnade utanför Skövde...(lääänge) körde tillbaka till Älgarås och somnade där. I bilen. Måste ha varit en varm natt... (Inte minus i alla fall)
 
 Först nu sitter jag hemma. Utan Orhan. KLockan är snart åtta. Dags för te. Jag lyckades få med honom hem efter att vi ätit frukost. (som bestod av rödbetssallad och köttbullemacka köpt på handlarn i Älgarås.) Där vi somnade framför en film. Innan bönen på kvällen i Älgarås igen. Kommunbön.
 Men jag kan inte få nog av Orhan. Kan spendera 27 timmar till!!!

 I morgon börjar vardagen igen. Jobbcoach och jobbsök. Suck och blä. Har nog gjort för lite nu sen jag såg han senast. Bara skickat ut lite cv till massa tråkiga mat-butiker och tagit hem en jobbansökan. Inte sökt jobbet. haha
 Förstår inte. Jag skulle bara ha jobbcoachen i 3 månader. Men han verkar ju inte vilja släppa mitt fall! tss tss

Nej te var det!!! :D Var länge sen jag drack! ;)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0