Barcelona...

Aaaah...
 sitter och sörplar lite halvsnuskigt te och umgås med Ulrika. Hon pusslar i webcameran. Jag skriver blogg. Känns nästan som om vi var hemma tillsammans. saknar min syster...

 Idag tog jag en lååång sovmorgon. Till efter tolv då mamma kom hem från jobbet. INget fick mig att gå upp. Tamar skrek, tvättmaskinen dåna och fick mina krukor att skaka... Jag ville sova.
 Kan bero på att jag stannade i Älgarås dagen innan tillsammans med Orhan till halv fyra.

 Gårdagen spenderades annars med Izze och Piji! :) Mina kära gamla väninnor. Vi gjorde ansiktstvätt på hög nivå och diskuterade arbetsliv. Känns vuxet. Samtalen styrs alltid av det man sysslar med. (Om alla gör det) Förut var det körkort. Nu är det arbetssökande. Vad blir det sen? Giftermål och barnuppfostran. (ser inte fram emot när alla mina väninnor skaffar barn och jag sitter med nån katt! Kommer inte passa in i gruppen längre då)

 Biljetter till Barcelona är bokade idag också. Ser halft och halft fram emot det. Ser inte fram emot att bo på nåt slubbigt hotell, ser inte fram emot en stad, ser inte fram emot att vara utan min Orhan. Men jag ser fram emot att träffa Ulrika. Ser fram emot att flyga, ser fram emot att fota, ser fram emot att se verk av Gaudi! :D Så de blir säkert trevligt.


 
 Ser fram emot att äta Barcelonas specialitéer. Ox-penis med bröd. Ketchup och senap?

I morgon bär det av på en date med Orhan i Skövde! Mys! :)
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0