Bil...

"Asch ja gasar på!"
 Tänkte jag när jag körde ut rätt nära framför en bil. Brukar alltid vänta. Men sen kommer alltid toyotan upp i rätt hastighet så snabbt så. Jag är i fatt bilen efter nån sekund. Och måste puttra där bakom.
 Kände mig tuff när jag gasade och växlade mig upp snabbt som bara den!  Den andra bilen hade inte en suck! XD hahah
 Det var länge sen jag körde bil sist...

 Åkte till Orhan och åt av hans goda sarme. Han hade använt hamburgerkött istället för köttfärs och glömt att tillsätta ris. Men det smakade riktigt bra!!! :D
 På kvällen satte vi igång och var riktigt husliga. Orhan bakade bröd och jag gjorde äppelkompott. Orhan gjorde något han kallade för "crema" (Petras stavning av konstigt ord) Jag skulle vilja kalla det. chokladsås!
 Vi åt det till kvällsmat. Smörgås och appelkompott med crema alias chokladsås.

 Kom tillbaka hem nyss efter en märklig hemresa. Glömde en bok så brände tillbaka efter några minuters resa...  Men inte mig emot. Fick se Orhan 2 minuter extra! ;) Kom ändå hem inte så sent... (förvånar mig)
 Ska söka upp en film. Hela familjen sover. Förstår inte. Klockan är tjugo över ett. Jag minns en tid då hela familjen var uppe till fyra på nätterna. Nu e de bara jag... ensam.. som orkar vara uppe till halv ett i alla fall! XD

 kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0