Blöt dag!

 Snön låg ju kvar länge.

 Det fick jag erfara idag när jag traskade runt i Mariestad med Isse och Orhan. Vatte överallt. Jag var is om fötterna.
 Arbestförmedlingsgruppen var väl trevlig. Det var bättre än jag trodde även om jag inte tror mycket på den här gruppen. Men det var mer som skola än coaching och tips. Ledaren var en typisk ung man som tror sig vara ungdomens bästa vän. Drar massa skämt och försöker verka cool medan ungdomarna stirrar med korsade armar och öppna munnar. Undrar när eländet ska ta slut?!
 Det var jag och massa elektriker kan man säga. Var trevligt att Isse var med. Då slapp jag vara ensam tjej. haha även om hon också är elektriker. XD

 Dagen fortsattes hos Orhan med pasta och sedan kyrka och med Orhan. Körde hem vid tolv. Livrädd för att det skulle vara halt. Men luften var varm och torr. Märkligt. Men det var inte alls kallt. Inte alls fuktigt. Det var... vinter-skönt.

 kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0