En bra dag!



 Lyckades spontant och snabbt få med mig Orhan till "stan" på morgonen så jag fick gott sällskap i väntan på mitt sista möte med min jobbcoach. Skönt. Ingen som stressar på längre. Fast kanske var det precis vad jag behövde. Någon som stressar på!!!
 Vi handlade gofika på ica efter mitt möte och traskade väl hemma i Slätte ut i den blåsiga men soliga skogen för att ha lite picknick! Det var mysigt och myggigt.
 DÖR DE ALDRIG?




 Tamar följde självklar med ut. Trots att hon ständigt ville hem sen! (Hon hatar nya ställen! Och hon kan absolut inte gå hem utan att vi följer med henne!) Hon höll på att missa oss när vi gick ut men kom snart springande bakom oss och fick då också följa med till Älgarås (Efter våra picknick) där hon hade fullt sjå med att försvara mig och Orhan från alla kor!
 


kram


Kommentarer
Postat av: Fantomen

Vilka små gullefjun! Tihihi.

2010-10-05 @ 00:57:56
URL: http://ulrikasundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0