Minnen....

 Näe jag var för lat! Sitter hemma. Ensam. Alla i familjen e utflugna. Uppstigna i ottan. Utom jag.
 Vet inte riktigt vad jag ska göra. Känner starkt för att göra mig "fin" o ta egobilder. För det var länge sen. Minns inte när ja tog bilder på mig själv senast. Kom på igår med Orhan att det beror på att ja känner mig inte vacker i dessa tider. Haha. Kollade på gamla bilder och dog lite inom mig. En gång i tiden såg man väl ok ut. Men ja tror finnarna drar ner mig. Eller jag vet inte vad det är?!?! (Kanske att jag använde puder på alla gamla bilder haha)
 
 Solen skiner ute så egentligen borde jag väl traska ut och göra nåt. Vet inte vad? Men hur ofta e de finväder?!
Nej... finvädret kan vänta tills jag har någon att gå ut med. Jag vill ju plocka trattisar!
 Idag får de bli makeupdag! ;) hehe

kram

Var bara tvungen! Lite gamla minnen... bilder... Från första månaden i 2008. Då jag flyttade till Lidköping. :)











kram


Kommentarer
Postat av: anna

Min vackra dotter! Men tänk att du ser helt annars ut som blond...

2010-10-16 @ 23:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0