Febrig i Älgarås!

 Argh.. blir tokig på att vara sjuk.
 Igår var nog det värsta. Åkte till orhan på morgonen. Men så fort jag klev in genom dörren kom en våldsam trötthet över mig. Kanske med rätta. har sovit dåligt 3 nätter i rad.
 Orhan bäddade ner mig i sin säng och jag sov till lunchen som han gjort. Nån stekt pastarätt som förrätt och kyckling, potatis och grönsaker i ungsform som varmrätt... (eh säger man för och varm-rätt om två varmrätter?)
 Det var gott. Men jag mådde dåligt.
 Vi såg på film och då kom smärtan. Hela kroppen värkte. Det var kokande hett. Visste inte hur jag skulle bära mig åt för att komma hem sen.
 Orhan tog hand om mig. haha på bästa sätt! ;) Och det var skönt att vara där. trots att ja kände mig lite fel och i vägen med min feber och trötthet!
 Men efter tolv sjönk febern. Tröttheten tog över istället och jag åkte hem! :) Så det blev en riktig heldag med Orhan!

 I natt sov jag bra. Halsflussen börjar lägga sig. jag tog en alvedon och febern var låg hela natten. vaknade lite tjock i hela sväljpartiet. Men efter lite frukost och halstabletter la de sig nästan. jag är törstig nu. Men att dricka e ju nåt av de värsta man kan göra med ont i halsen.
 JAG VILL HA ISGLASS!!!

 Ulrika kom med den briljanta idén att göra själv. Varför har jag inte tänkt på det? haha 

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0