Finnar

Varför kan aldrig jag ha en sån där underbart ren hy. Tyckte det var nyss jag ljublade över att finnarna var borta. Osså kommer de tillbaka igen. Blir bara fler och fler just nu!
 Tror det var exakt vid den här tiden på året jag fick finnar förra året. Så kanske det är nåt med vädret? Klimatet? Kylan? Vinden? Kläderna??? Ska jag behöva lida med finnar nu igen ända tills maj!!!! (som förra gången!!!)

 Nu ska jag i alla fall tvätta mig som vanligt innan ja kryp till sängs! Har tvättat mig asnoga på sistona. Smörjt in mig med alla möjlig skit. Men inte hjälper det. Ja kan bara plågsamt se på hur de ploppar upp mer och mer. Och hur ärr bildas!
 Kanske att ja ska inhandla puder igen. Pallar inte se ut som en vesuvio-pizza!!!



kram god natt!


 I morgon ska jag upp APtidigt. (eller som vanliga människor säger. I en normal tid) För att städa mitt rum. (där en spindel flyttat in) och för att baka bröd till bönen plus laga middag! ;)



Kommentarer
Postat av: orhan

you are very beautiful whit or whitouth akne!!!the akne can't change yur beauty!!!

2010-10-05 @ 15:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0