friskus-Petra

 Jag borde börja motionera.
 Tänkte jag när jag med jackan uppdragen till ögonen cyklade fram genom slasket på vägen till Älgarås. (var inte så mycket slask. Bara på 5 m av 7 km hehe)
 Förr i tiden var det ju en enkel sak. Eller jag vet inte. Kollade inte tiden och fram kom jag. Men ändå. Det borde gå lättare.
 Orhan utryckte i alla fall att han tyckte jag var en mer friskus tjej än de flesta tjejer. Som bland annat cyklar 7 km i regn.
 Han måste ha haft otur när han mött tjejer. 

 Jag skulle gärna börja cykla mer. Om jag hade en cykel... 

 Idag var de föresten för första gången svårt att gå upp halv tio. Kan det bero på att jag gick upp halv sex i fredags och la mig halv två? var astrött och somnade direkt. Börjar oroa mig. var komma denna rutin och tantiga trötthet ifrån?

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0