God morgon Tamar!

 Vilken dag. Så fruktansvärt seg. Otrooooligt!

 Jag har inte gjort nåt idag. Tog sovmorgon i morse. I brist på annat. (Nej jag var trött) Och Tamar sov också till elva. Haha hon e fantastisk min katt.
 Hon vaknade till vid halv tio av mitt alarm. Gav mig en puss och satte sig bredvid mig och väntade tåligt och tyst i fem minuter. Innan hon la sig igen. Och ignorerade mina znoozande alarm som jag hade i 1,5 timmar haha XP (galet) Vi elva. Sa jag god morgon till henne och hon sträckte sig. Gick upp och gav mig en puss till.
 Tamar! :D



 Här är min nya musikvideo också. Den blev klar igår! :) Väldigt enkel. Få bilder. Så den gick snabbt at göra! XD
  PÅ nåt sätt får den mig att tänka på mig själv. Haha. Arbetslös.. XP NEJ... Inte är jag så deprimerad. Ja är en glad arbetslös. Och jag går ju upp klockan halv tio nu för tiden! ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Wow, drottningen av att med små enkla medel göra något som blir så bra - det är du min flicka!!!

2010-10-27 @ 21:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0