Halka...

"Klass ett varning på halka i Götaland och Svealand!"
 Slog det mig plötsligt att jag hört på radion när jag körde som en rallyförare från Pia till Orhan. (I laglig fart)
Men jag var redan framme i Älgarås och vägen hade verkat torr.
 Däremot när jag körde från Orhan hem. Vägen var.. blank!!! Tur jag hade vinterdäck!

 Det är kallt ute. Ena dörren på Audin slutade fungera hos Piji. Och när jag skulle från Orhan fick jag kämpa för att få upp låset och dörren. Fruset på hög nivå!!! 

 Var en mycket trevlig dag i dag. Först till Piji. Vi sminkade oss galet och tog mängder med tramsiga bilder. Skrattade gott. (ska försöka få tag på nå av bilderna o lägga upp på bilddagboken!)
 Hälsade på små kattungar (jag vill ha) och såg film. :) En mycket trevlig dag! :D
 Åkte en sväng förbi Orhan och drack en kopp te innan jag susade hem! :)



 Nu sitter jag och småäter på azerbajdzjanska kakor och ser film. Ska strax sova. Är trött och tänker åka till Orhan i morgon. :) På min sista resa på månadskortet jag kom över! ;) hehe
 

Kram
Måste börja använda mina vinterboots nu... Men ja e allvarligt talat lite rädd för att börja traska runt i min trasiga klackar! haha e ovan.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0