Hemifrån...


 Imorse var det också tungt att gå upp men ändock gör jag det. Blir mer och mer överaskad över mina krafter. Men jag tror jag måste lägga mig tidigt en kväll så jag tar igen det jag verkar sakna. 

 Idag bär det av till Piji! :) Ska bli mycket trevligt. Var ett tag sen vi sågs nu. Vet inte vad vi ska hitta på men nåt blir det alltid.
 Så idag blir också en heldag hemifrån.
 
Har tänkt på det. Har nästan inte varit hemma nåt i veckan. Förutom för att sova. Minns inte när jag åt middag hemma senast. Hm jo när ja gjorde den där buffen. Men jag åt inte med familjen då. Man växer då verkligt ifrån dem.
 Det enda jag tänkt på är ju att jag skippar min katt en del. Min kära Tamar. Och mina päron får ta hand om henne. Kanske borde börja ta med henne till orhan. Som på sätt och vis är hennes styvfar? haha XD

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0