Hemma klockan åtta?!?!

 Hemma redan klockan åtta. Mardröm. Jag var hos Orhan. Vi skulle precis äta och... ring ring... Dags o åka hem. Inte bra och åka till Älgarås tillsammans med päronen. Eller jag tog bussen dit. Men kom på det så sent... Så jag fick vara där på tok för kort. Enligt mina mått.

 Dagen var ganska seg. Lyckades även idag komma upp halv tio. Vet inte hur jag bär mig åt? Är det ett under?
 Såg film. Slappade. Lagade mat. När ja tillslut kom på att ja ville till Älgarås. Gjorde nån gryta med lite asiatisk inspiration! Vet inte vad man ska kalla det. wookgryta med kyckling? haha :P
 Det var helt ok. 

 Nu är jag i alla fall hemma. Mensvärk och tungvärk. Hatar min dumma tunga. Har hela mitt liv trött det berott på att jag haft nån vass tand. Men enligt tandläkarn nu senast trycker jag min tunga mot tänderna. Ja har avtryck i tungan. Och jag märker det nu. Jag gör det. Hela tiden!!! Men hur gör man för att inte göra det!?!? Det smärtar!!!!

 Ska ta en kopp te och... slappna av. Kanske framför nån löjlig film.
 Ja... jag är hungrig.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0