I Jesu armar!

 Har målat mer på min tavla idag! Lagt på skuggor och fixat med ansiktena för att få dem mer levande. Vill försöka satsa på den här tavlan. Har till och med försökt lägga ner tid på händerna haha.. vilket e nåt ja alltid brukar skita i. För det är trist och jobbigt och svårt! Men nu!!!
 
 Har haft den här bilden i huvudet vid flera tillfällen. Så det känns som jag borde få ner den. I ett halvår har jag kämpat. Och nu är den där. O då får man väl se om det var nåt speciellt med den. Mamma gillar den i alla fall väldigt mycket! ;)
 Det var på ett av musikkcafena i servicehuset som bilden dök upp först. Till en låt. En gammal låt... Men jag minns inte vilken. Och det grämer mig!!! Men det var typ ett halvår sen. Kanske mer! Så.. omöjligt att minnas! hm... Eller?

 
 Har inte tagit någon ny bild på den. Men det kommer upp en när den är klar! Scrolla ner och se den gamla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0