Jobb + söka = jobbigt.

 Dags att sova kanske. Dagen tog plötsligt slut. Jag har ont i halsen. Men är trött. Riktigt trött. Så det kanske är med rätta jag kryper till sängs.
 Måste försöka komma upp i morgon INNAN mamma kommer hem från jobbet. Helst! Alltså innan tolv.. XD haha
 
 Har fixat jobbsökt nu lite på kvällen och registrerat mig på manpower. Känner att ja legat lite stilla nu ett tag. Jag behöver någon som sparkar mig i rumpan. Kanske ja skulle göra någon lista över saker ja bör ha gjort under månaden. Så vet jag att jag får nåt gjort i alla fall. En god idé.
 Hittade ett nytt floristjobb. Ett ganska intressant. Ett jobb som för en gångs skulle låg i en kommun jag känner till. En kommun som inte heter Göteborg eller Stockholm. VILLHELMINA. Av alla små ställen i världen. Och tja. Hade jag varit singel och trött på arbetslösheten. Så hade jag sökt det. Men icke sa nicke.
 Vars är samtalet från den där brinnande själen som får för sig att starta en blomsterbutik i tex. Tidan och har hört talas om mig och mina binderier och vill genast anställa mig som blomsterbindare!
 Aaah..

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0