Köks-Petra

Nej jag kanske i e den proffisgaste i köket. Eller allt jag gör gör jag alltid haffsigt. Jag jobbar fort och maten sprutar. Bokstavligt talat. Jag jobbar snabbt och effektivt. Ingen finmotorik eller pluttiplutt med gurkstavar!
Det är jag det!
Jag tappade et mjölpaket. Jag fångade paketet (man e väl snabb i reflexerna) men inte mjölet!


 Kul har jag i alla fall. Uppehöll mig i köket mellan 12-16. (95 procent av min vakna tid) Diskade, lagade middag, åt frukost... Lagade middag väldigt långsamt. Pizza! :D


Pizzan var mucho god! 
Gjorde små läckra brödbitar (trodde jag) av degresterna. Men glömde dem medan jag åt pizzan och såg film. De var inne i ungen i 49 minuter. Inte illa pinkat. Jag kallar dem skorpor! De e i alla fall väldigt vackra! :D 

kram


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ahh. Petra, jag är så sugen på pizza! Haha..

2010-10-13 @ 21:48:25
URL: http://ulrikasundqvist.blogg.se/
Postat av: anna

Det var fantastiskt god och mycket fyllig. De hårdgräddade bröden, var väldigt spröda med en liten brödkärna i mitten...

2010-10-15 @ 22:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0