Körkan!

 Var en mycket trevlig gudstjänst som min mamma höll i. Mycket lek. Hon hade gjort ett spel med frågor från bibeln. Sång och draman och bibeltexter.
 Vi blev uppdelade i lag efter vilken tid på året vi var födda och... tja det var rätt trevligt att  för ovanlighetens skull sitta med fyra glada kvinnor och tanter och diskutera frågor och svar. Jag kände mig smart. Namn i bibeln. Det är min grej! ;)

 Stannade med Orhan lite efter. Promenerade och pratade. Var mycket trevligt. Men kom hem tidigt. Det gillar jag inte. Vad ska man göra?
 Hela kvällen kvar...


Jag har fortfarande ett sånt sug efter att skapa nåt. Kanske skulle jag göra nåt. Snart går alla till sängs... Då kan jag skapa.. i smyg! ;) Nåt galet i ansiktet... haha :P
 kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0