Orhan, Orhan, Orhan....

 Hemma i lugnet efter lång tid med Orhan. Som vanligt. Min blogg börjar bli otroligt enformig. Fast det har den väl alltid varit. NU är det ORhan som fyller upp den istället för Tamar (under min skoltid) eller gänget (under sommarn) Alltid e det nåt.
 Och jag gör inte mycket annat...Galet!

 Orhan kom hit igår. Jag följde med han hem idag. Vi promenerade till Älgarås. Gick oväntat fort. Fast det var ju självklart över en timmes prommis trots att vi provade gena över åkrarna. (lerigt och kletigt)
 Ska faktiskt försöka ta mig dit i morgon med. För på kvällen skriver Orhan sms om att han fått Sarme (kåldolmar) av sin mor. Vem kan säga nej till såna godsaker?! Så jag ska göra mitt bästa för att ta mig dit... haha (mat e våran gemensamma passion)

 
Ska försöka skapa lite nu på kvällen och sen lägga mig. Vet inte om jag ska försöka gå upp tidigt i morgon och göra nåt halvvettigt. Vet inte vad. Kanske leta efter praktikplats. Det är något jag borde göra. Måste bara få tummen ur...
 Usch. Känner hur jag blir latare och latare...

kram

Kommentarer
Postat av: anna

Ja det är en risk när man är kär att allt annat blir oviktigt. Men ryck upp dig bara!!!

2010-10-18 @ 20:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0