SNÖ! :D

Det snöar!!!! :D 
  Önskar jag hade en syster här eller nåt. Någon jag kunde sätta mig med i fönstret och kolla på snöflingorna. Eller springa ut i träskor och frysa medan man njuter av snöflingorna.
 Fast... näe... ja e ju vuxen. Sånt trams. Snö liksom.

 Egentligen e jag inte helt nöjd över snön. hade hoppats det skulle bli kallt så sjön frös. Utan snö. Perfekt skridsko-is! ;)
 Men vintern är här. Det glädjer mig. Jag har saknat den. Nu kan jag ju börja använda mina högklackade vinterskor! ;)

 Dagen idag har jag spenderat hos Orhan och i kyrkan. bön! Så inget ovanligt. Mitt liv i ett nötskal.
 I morgon ska jag till arbetsförmedlingen och avnjuta ett möte med andra deprimerade arbestlösa och dela med mig av mina tips.
 Så löjligt. Skulle kunna yttra många irriterande ord över detta. Men jag håller tyst.
 Sitter och håller tummarna på att Orhan ska kunna följa med. Så blir i alla fall väntan i Töreboda kul. :D Och jag kan kasta en snöboll eller två på han.
 Och han kan följa med som moraliskt stöd på den långa busresan. För jag hatar sånt här skit. Särskilt när det kommer precis mitt i magnesium-brist-mens-veckan!!! Skulle helst av allt vilja ligga och sova. Glömma bort mötet. Och... börja gymnasiet igen!
 Ah... den underbara tiden då man såg fram emot att bli vuxen!

kram
Det snöar i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0