Tidsomställning....

 God morgon.

Jag  "Är klockan kvart i tio eller kvart i nio!"
Pappa "Kvart i nio!"

 Igår kväll var jag ytterst osäker på om min mobil ställde om klockan själv eller inte. Tyckte det var säkrast att inte ställa om den. Detta resulterade i att jag gick upp en timme tidigare. Fast ändå inte... eller.. typ.

 Idag ska jag laga mat för första gången på länge. Troligtvis. Och det är det enda planerat. Orhan ska komma förbi. och hjälpa mig. Jag ska göra nån wookgryta.
 Lite typiskt att det var exakt det vi åt hos Alida. Jag som varit sugen på det så länge och planerade att göra detta redan i Fredags!! :P
 Klockan fyra idag är det gudstjänst. Som mamma leder. Jag ska dit. Och sen har väl dagen gått. Tiden bara går. Och jag gör... inget?!

 Nu ska jag försöka hitta på nåt kreativt tills mannen kommer! :D
 Var länge sen jag fotade... sminkade... målade... KREATIVT!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0