Aktiv...

 Såja.. då fick jag lite gjort nu på morgonen utan särskilt mycket sömn inom mig. Åt frukost vid åtta. Gick upp och skickade iväg cv till de emailadresser jag hittat och... tog en prommis och bokade tåg upp till Lycksele! ;)
 Resan blir av! hehe :D

 Ska baka bröd tror jag (lider brist på den varan för tillfället)... och få besök av min man. (var ju så fruuuuuktansvärt länge sen) Vet inte om jag ska ta mig iväg till kyrkan ikväll också... Eller inte?!
 
 I morgon har jag ett jobb. Ska plocka potatis troligen. Lite halvtaskigt hjälparjobb. 250 per låda. STOR LÅDA. Så får se om ja tjänar en 500 lapp i alla fall. Om jag jobbar från 8-20 kanske haha XD

 Det är vad som händer i mitt liv just nu. Känns bra. Känns som jag är igång. Men samtidigt kryper stressen upp. HEmska saker vad jag har att göra!

 kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0