Dagen i korthet!

Lalladda tim to ti ti tum.. booooo Vem har satt på alarm på mobilen vid denna tiden?
BIIIIP  BIIIIP  BIIIIP  BIIIIP  BIIP BIIP
  BIIP BIIP  BIIP BIIP Vänta nu. Om både mobilen och klockan ringer... Jag ska till Örebro idag!!! :O


 Förstår inte hur jag kan glömma så lätt över en natt. Men varje morgon som jag ställt alarm på måste jag fundera några minuter innan jag kommer ihåg varför. Så går det när man blir arbetslös. haha

 Var inte så hårt att gå upp. Fick vänta i Töreboda 2 timmar på tåget och nu på kvällen känns den här dagen evighetslång. 
 Mötte Ida vid stationen och vi hade rätt trevligt. Pratade. Promenerade flera varv runt Örebro. Kollade i butiker, kollade på butiker... satt på en bänk... Så nu kan jag staden innan och utantill. Åt thaimat. Ja. En trevlig dag. Köpte till och med hårfärg. Så ska färga i morgon. Själv dock! :/

 Men när jag väl åkte hem kom tröttheten över mig. Hade sovit dåligt och jag gäspade hela vägen hem medan jag smaskade på mina kanderade mandlar som jag köpt på Ali Baba. (min favoritaffär haha) 


 Klockan är nu halv två o de e dags för bingen. Äntligen. Somnade när jag kom hem. Efter att ha ätit en macka och lite broccoli. (lite varm mjölk också) Men jag är ändå trött. Var en natt med lite sömn innan!!!

 Stämde sedan en spontan träff med Orhan då vi kom fram till att vi kanske inte skulle träffas i morgon. Måste ju hinna ta farväl. Hur ska ja klara en hel vecka utan han?!?!
 Vi skulle bara träffas två timmar men själva farvälet tog en mer än en timme extra. XD Men nu är det gjort.... Då e de bara att härda ut!

 I morgon e de ledig dag och ensam hemma!!! Jag ska njuta! ;)

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0