Ensamhemmakväll!

 Ensam hemma kväll! Var länge sen jag hade en sådan men så är nu fallet.
 Har just tittat på Herkules av alla filmer.  (Disneys såklart) Och nu är jag godissugen. Men sånt har aldrig vi hemma. Så de blir väl en kopp te! XP
 
 Är ganska rastlös redan. Förut njöt jag av de här stunderna. Att sitta ensam hemma. Göra gott fika, se nån film, sjunga högt eller chatta med någon strange typ på nätet.
 Men just nu e min röst förkyld, ja e inte sugen på nå fika (förutom godis då) och.. chatta.. baaah! XD
Känner mig nästan lite ensam (betyder inte att ja saknar föräldrarna...haha)
 Jag har i alla fall Tamar! :) Någon stans i huset!

 Nej!!! Nu ska ja koka mig en kopp te, leta upp en ny låta och sjunga en hes låt!!!! Man ska inte bryta traditioner!!! haha

kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill också höra!!!

2010-09-29 @ 20:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0