God natt!

 Sitter och gäspar stort framför datorn. Borde kanske lägga mig. Men måste göra mig i ordning först. Självklart!
 Är sugen på att sjunga men synthen står i vardagsrummet och jag tänker inte försöka krångla den förbi mor o far som sover i rummet bredvid. Lyckades gå in i den i förrgår när jag skulle smyga! haha

 Fick min lön idag från potatisplockningen och fick höra att ja skulle få runt 2600 varje månad (undrar fortfarande om ja hörde rätt) av arbetsförmedlingen när jag går in i ungdomsgarantin. Så känner ett stort välbehag över pengar. Nu e de bara ett jobb som saknas haha..
 Har haft en mysig dag idag och varit igång sen sju (förutom den lilla tupplur vi tog) Jag är helt enkelt nöjd. Ska njuta lite av stunden... Saknas bara en varm kopp te. Har en mun kvar i tekoppen men den är kall! XD
 Ser fram emot att åka upp till norr snart... Ska bli skönt att komma iväg ändå. Och inte behöva tänka på jobbsökande och hemmagående.. haha

 Nu ska jag försöka hitta till sängen. Och Tamar. Stackarn e nervös. Hon blev åter mobbad av storkatten idag. Antar att det är Hero (en väninnas katt!!!!) Vi letade hela natten och tillslut kom hon springande. Med spindelnät hela ansiktet. Ska pussa lite extra på henne i natt.
 Måste vara nåt speciellt med den katten. tamar retar upp stora hundar och allehanda katter. MEn denna katt är hon verkligen LIVRÄDD för!
 Sötnosen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0