Låååång sovmorgon!

 God morgon.
 Nu är dygnsrytmen på tok. Vaknade tio över ett idag. PANIK! Vet inte varför jag sov så länge. Var nästan vaken vid tio då mor och far for på gudstjänst. Men kom inte längre än så.
 Kan bero på att jag var uppe länge i natt. Gick och la mig vi fyra?
For till Orhan igår på kvällen och var där till lite efter tre. När jag kom hem var jag nåt så våldsamt hungrig så... Åt lite kall kyckling. Tillsammans med Tamar! ;)

 Idag har jag inga som helst planer. Måste försöka bli trött bara. För i morgon ska jag upp tidigt. Inte för att jobba. Men för att åka med ett tåg till ÖRebro och träffa en vän jag inte träffat på... 8 år? Vi brevväxlade förr när vi var små och har hållt kontakten via internet senare. Ska bli trevligt! :)
 
 Klockan är snart två och jag gillar inte känslan i magen. Kanske den att det är sent och jag har inget gjort. Även om jag inte hade gjort något tills nu om jag gått upp tidigare heller så mår jag aldrig bra av att komma upp efter tolv. Usch!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0