Lördagsplanering!

 God morgon världen!

 Gick upp elva idag. Det var skönt. Skönt att få sova ut. Kände en stor glädje igår när jag la mig i min säng och tänkte. Jag får sova hur länge jag vill i morgon! Jag ställer inget larm!
 Men vaknade genomsvett. Förstår inte. Det var kallt när jag la mig!?! Hatar att vakna varm!

 Idag har jag inga stora planer. Det är Lördag. Ska njuta av ledigheten. Kanske skulle jag städa mitt rum, duscha, göra något nyttigt. Eller bara slöa framför datorn. Skriva eller måla, vara kreativ?! Finns så mycket möjligheter idag och jag tror inte det är möjligt jag blir uttråkad.

 Har lyckats låna bilen ikväll. (Har lovat att tanka den! För de sista slantarna jag har av studiebidraget) Och ska bränna iväg till Älgarås ikväll. Inte så ovanligt! hehe.. Så dagen är inte så lång. Det är inte mycket tid jag behlver fylla upp med Petrasysslor... och jag har nåt att se fram emot!
 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0